סופת 'כרמל': "יהיה סוער מאוד, אך בקנה מידה המוכר לנו"

המהדורה המרכזית 1 Comment on סופת 'כרמל': "יהיה סוער מאוד, אך בקנה מידה המוכר לנו"

החזאי נחום מליק ודובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברצ'יק שוחחו עם 'קול חי' על הסופה שתחל מחר וההיערכות אליה. מליק: "יהיה סוער, רוחות מאוד חזקות אבל בקנה מידה שאנחנו מכירים פה בארץ. יהיו רוחות מאוד חזקות שיכולות להגיע לעוצמות של שמונים קמ"ש. הסופה תהיה בפריסה נרחבת ברוב הארץ"

צילום: אריאל שרפר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סופת 'כרמל': החזאי נחום מליק סיפר לאבי מימרן במהדורה המרכזית על הסופה שתחל מחר: "השירות המטאורולוגי החליט לתת שמות למזגי האוויר הסוערים שמגיעים אלינו בחורף וזה עושה את זה יותר דרמטי. זה לא משהו שלא ידענו או שעוד לא היה", הבהיר מליק בפתח השיחה.

הוא עדכן מה צפוי: "יהיה סוער, רוחות מאוד חזקות אבל בקנה מידה שאנחנו מכירים פה בארץ. הלילה עדיין לא צפוי גשם, מחר זה כנראה יתחיל בסביבות 7-8 בבוקר אז תיכנס חזית הסופה לארץ. יתחיל גשם, יהיו רוחות מאוד חזקות שיכולות להגיע לעוצמות של שמונים קמ"ש. סופות רעמים, יכול להיות גם ברד וזה יהיה מהצפון, עבור דרך המרכז ויכול להיות גם עד הנגב".

הוא הוסיף ועדכן: "זה ימשך במהלך יום המחר עם גשמים מאוד חזקים, יש חשש להצפות. צפוי שלג בחרמון ויכול להיות גם בצפון רמת הגולן, בהר מירון למשל. אחר הצהריים הגשמים יתרבו גם במרכז".

גם דובר המשטרה למגזר החרדי, שבתי גרברצ'יק דיבר במשדר ועדכן על היערכות המשטרה והמלצותיה לציבור: "יהיו הרבה מאוד שוטרים, בעיקר בכבישים. מי שלא חייב שלא יצא מהבית, כי עלולים להתקע בשלוליות ובכלל הסיכון לתאונות גבוה יותר ולכן נהיה שם גם לכוון את התנועה ולחלץ ולסייע איפה שצריך".

לקראת הסערה: המשטרה בהמלצות לציבור ולנהגים

עוד אמר גרברצ'יק: "אנחנו בציבור הדתי והחרדי צועדים הרבה מאוד ברגל והראות לקויה ולכן כאשר הולכי הרגל חוצים את הכביש הם נדרשים לשמור על חייהם במשנה זהירות. גם הנהגים צריכים כמובן להתאים את המהירות".

הוא ביקש מהציבור: "אם נתקלנו בחוטי חשמל קרועים, אנחנו נתקשר למוקד מאה. במידה ורוצים רק לקבל מידע מהמשטרה ולא לדווח על אירוע חירום – מוקד 110 יהיה זמין לכך".



1 תגובות

מיין תגובות